مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل

وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

دوره 9، شماره 34 ، بهمن 1399، ، صفحه 39-62

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.48079.1629

چکیده
   هدف اصلی این پژوهش، ارائه مدلی است که ساختاری مفید برای استفاده مدیران و محققان حوزه تعهد مشتری و برند است. این مطالعه به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه مزایای زیبایی‌شناسی برند و مزایای نمادین برند به تعهد مشتری منجر شده و احساس تعلق‌خاطر به برند چگونه این رابطه را میانجی‌گری می‌کند. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از حیث گردآوری ...  بیشتر