مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
تحلیل احساسات در شبکه‌های اجتماعی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌های غیرانتفاعی

الناز ولی زاده حمزه کلایی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

دوره 13، شماره 51 ، فروردین 1404، ، صفحه 217-251

https://doi.org/10.22054/ims.2024.81453.2505

چکیده
  بررسی‌ها نشان داده است که بسیاری از سازمان‌ها برای ایجاد دانش و بهبود تصمیم‌گیری از تحلیل نظرات و محتوای تولید شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی بهره‌برداری کرده‌اند. در این پژوهش، به تحلیل عملکرد مالی سازمان‌های غیرانتفاعی با استفاده از تحلیل نظرات کاربران پرداخته شده است. مجموعه داده‌ی استفاده شده در این پژوهش شامل 26714 ...  بیشتر