مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

دوره 13، شماره 49 ، مهر 1403، ، صفحه 119-157

https://doi.org/10.22054/ims.2024.77226.2416

چکیده
  فناوری واقعیت افزوده (AR) یک موضوع در حال ظهور برای مدیران در رشته_های مختلف است در حالی که ادبیات فناوری واقعیت افزوده در حال رشد است، هیچ تجزیه و تحلیل جامع از فناوری واقعیت افزوده در تحول بازاریابی وجود ندارد هدف این تحقیق پر کردن شکاف دانش با ارائه یک مرور کلی کتاب شناسی چند وجهی از ادبیات فناوری واقعیت افزوده در بازاریابی و آشکار ...  بیشتر

رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

دوره 12، شماره 46 ، آبان 1402، ، صفحه 219-257

https://doi.org/10.22054/ims.2023.73305.2316

چکیده
  فناوری بلاک چین یکی از امیدوارکننده‌ترین فناوری‌های قرن حاضر است که پتانسیل ایجاد تغییرات ‏اساسی در مدل‌های کسب‌وکار در طیف گسترده‌ای از صنایع را دارد. پژوهش حاضر به دنبال شناسایی ‏پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین از دیدگاه متخصصین بازاریابی در ‏صنعت هوانوردی است.این پژوهش از نظر جهت گیری کاربردی ...  بیشتر