مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
رفتار خریداران و تصمیم گیری خرید با فناوری واقعیت افزوده در کسب‌وکارهای مجازی B2C: مرور بیبلیومتریک و تحلیل محتوا

فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

دوره 13، شماره 51 ، فروردین 1404، ، صفحه 1-52

https://doi.org/10.22054/ims.2024.81186.2497

چکیده
  فناوری واقعیت افزوده به‌عنوان یکی از روندهای اصلی بازار دیجیتال در سال‌های اخیر ظاهرشده است. این فناوری نوین به دلیل جذابیت و پتانسیلی که دارند به‌طور پی‌درپی در کسب‌وکارهای نوآورانه به‌کاربرده شده است. هدف پژوهش حاضر یک مطالعه مروری سیستماتیک و جامع در قالب رویکرد کتاب‌سنجی بر روی داده‌های استنادی ادبیات تصمیم‌گیری خرید مبتنی ...  بیشتر

رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

دوره 13، شماره 49 ، مهر 1403، ، صفحه 119-157

https://doi.org/10.22054/ims.2024.77226.2416

چکیده
  فناوری واقعیت افزوده (AR) یک موضوع در حال ظهور برای مدیران در رشته_های مختلف است در حالی که ادبیات فناوری واقعیت افزوده در حال رشد است، هیچ تجزیه و تحلیل جامع از فناوری واقعیت افزوده در تحول بازاریابی وجود ندارد هدف این تحقیق پر کردن شکاف دانش با ارائه یک مرور کلی کتاب شناسی چند وجهی از ادبیات فناوری واقعیت افزوده در بازاریابی و آشکار ...  بیشتر