مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار

مجتبی احمدی

دوره 8، شماره 29 ، آبان 1398، ، صفحه 171-204

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10380

چکیده
  در این مقاله، ابعاد اجتماعی موانع دستیابی به همسویی فناوری اطلاعات و کسب‌وکار از طریق انجام یک مطالعه­ای موردی، در پست‌بانک ایران شناسایی شده است. داده‌ها از طریق انجام 10 مصاحبه با خبرگان مربوط به هر دو حوزه فناوری اطلاعات و کسب‌وکار بانک و نیز بررسی برخی از اسناد داخلی بانک جمع‌آوری شده است. در این پژوهش، 20 مورد از موانع و مشکلات ...  بیشتر