مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا

فاطمه عباسی؛ آمنه خدیور؛ محسن یزدی نژاد

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 181-210

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.46286.1585

چکیده
   امروزه افراد برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از نظرات دیگران در شبکه­های اجتماعی جهت تصمیم­گیری استفاده می­نمایند. همچنین شرکت­های ارائه دهنده محصولات  از تحلیل ادراکات و نظرات کاربران و مشتریان برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و ارائه محصولات جدید استفاده می‌نمایند. تحلیل ادراکات از جمله رویکردهای نوین در استخراج نظرات ...  بیشتر