مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران

جمال الدین ابراهیمی

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401

http://dx.doi.org/10.22054/ims.2022.63300.2044

چکیده
  پیشرفت فناوری و پیچیدگی اقتصاد محیطی بسیار رقابتی را ایجاد کرده‌است که در آن شرکت‌ها به‌طور مداوم با تغییرات چشمگیر بازار و ظهور انواع فرصت‌های تجاری مواجه‌اند. در چنین محیطی انطباق با نوآوری‌ها و تغییرات و تحولات برای شرکت‌ها جهت دستیابی به موفقیت تجاری پایدار امری ضروری است. فعالیت‌های کارآفرینی شرکتی بین‌المللی می‌تواند ...  بیشتر

اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات

جمال‏الدین ابراهیمی؛ محمد عزیزی؛ کتایون پور مهدی

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 211-238

http://dx.doi.org/10.22054/IMS.2020.46451.1589

چکیده
   در دنیای پرتلاطم کسب‌وکار، کارآفرینی شرکتی قدم نهادن در بازاری با عدم قطعیت بالاست. ازاین‌رو می‌بایست شرکت‌ها به شناخت درستی از قابلیت‏ها در محیط پویا برسند تا بتوانند با کمترین ضرر به کسب سود در بلندمدت دست یابند. ازاین‌رو، پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات صورت گرفته است. ...  بیشتر