مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی

سینا رئیسی وانانی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ محمدتقی تقوی فرد

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 5-38

https://doi.org/10.22054/IMS.2019.7824.1092

چکیده
  ارزیابی عملکرد آموزشی از طریق شناسایی و تحلیل داده‌های حاصل از فعالیت‌های یادگیرندگان، می‌تواند به بهبود مؤثر عملکرد آموزشی منجر گردد. در پژوهش حاضر، داده‌های مربوط به دانش پذیران بین‌المللی، بر اساس روش تحقیق علم طراحی و با استفاده از روش‌های داده‌کاوی مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا تحقیقات انجام‌گرفته داخلی و بین‌المللی ...  بیشتر