مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق

آرمینا محسنی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401، ، صفحه 17-41

https://doi.org/10.22054/ims.2022.63437.2051

چکیده
  رشد اینترنت، ‌شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های تجارت الکترونیک بستری جهت ارائه عقاید و نظرات برای کاربران فراهم می نمایند. در سال های اخیر بسیاری از کاربران احساسات و نظرات خوب یا بد خود را در مورد غذا،‌ خدمات، کیفیت و فضای رستوران ها در بسترهای آنلاین بیان می کنند. این نظرات برای تصمیم گیری سایرکاربران و همینطور رستوران ها جهت حفظ ...  بیشتر