مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی

محمدرضا کوششی؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ سلیمان ایران زاده

دوره 8، شماره 31 ، فروردین 1399، ، صفحه 205-238

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.46394.1587

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، ارائه مدلی برای پیش‌بینی پیشامدها و پیامدهای کیفیت رابطه در خریدهای آنلاین مشتریان در خصوص خرید کالاهای فیزیکی است. بدین منظور مشتریانی که در شهر تبریز به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کرده­اند به‌عنوان جامعه آماری انتخاب شدند و تعداد 462 مشـتری بـا تکمیـل پرسشـنامه، در تحقیق مشارکت کردند. برای ...  بیشتر