سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع

نویسندگان

1 کارشناسی ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران

2 عضو هیئت‌علمی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس ، تهران

3 عضو هیئت‌علمی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس ، تهران.(نویسنده مسئول): Elahishaaban@gmail.com

4 عضو هیئت‌علمی، گروه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران


عنوان مقاله [English]

An Expert System for Evaluating Customers’ Loyalty in Distribution Industry

نویسندگان [English]

  • Elham Sadoughinia 1
  • Alireza Hasanzadeh 2
  • Shaban Elahi 3
  • Shaghayegh Sahraei 4
1 MA, Information Technology Management, Faculty of Management and Economics, Tarbiat Modares University, Tehran
2 Faculty Member, Department of Information Technology Management, Faculty of Management and Economics, Tarbiat Modares University. Tehran
3  Faculty Member, Department of Information Technology Management, Faculty of Management and Economics, Tarbiat Modares University. Tehran (Corresponding Author: Elahishaaban@gmail.com)
4  Faculty Member, Department of Information Technology Management, Faculty of Management and Economics, Tarbiat Modares University. Tehran