مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق

آرمینا محسنی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401

http://dx.doi.org/10.22054/ims.2022.63437.2051

چکیده
  رشد اینترنت، ‌شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های تجارت الکترونیک بستری جهت ارائه عقاید و نظرات برای کاربران فراهم می نمایند. در سال های اخیر بسیاری از کاربران احساسات و نظرات خوب یا بد خود را در مورد غذا،‌ خدمات، کیفیت و فضای رستوران ها در بسترهای آنلاین بیان می کنند. این نظرات برای تصمیم گیری سایرکاربران و همینطور رستوران ها جهت حفظ ...  بیشتر

طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی

مریم ذوالفقار؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

دوره 10، شماره 39 ، فروردین 1401، ، صفحه 37-66

http://dx.doi.org/10.22054/ims.2021.55667.1826

چکیده
  تنوع دستگاه‌هایی که افراد به وسیله آن به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند و از سامانه‌های مبتنی بر وب استفاده می‌کنند، روز به روز زیادتر می‌شود. کاربران انتظار دارند که سامانه‌ها را روی مرورگرهای مختلف و یا دستگاه‌های مختلف (از دسکتاپ تا تلفن‌های همراه هوشمند در اندازه‌های مختلف) به شکل مناسب و سازگار با دستگاه مشاهده کنند.هدف این ...  بیشتر