مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش

حسین رحیمی کلور؛ رحیم محمدخانی

دوره 12، شماره 48 ، تیر 1403، ، صفحه 223-270

https://doi.org/10.22054/ims.2024.76711.2403

چکیده
  دنیای دیجیتال فرصت‌های متعددی را برای بازاریابان فراهم می‌کند تا به مشتری دسترسی پیدا کنند. بااین‌حال، در دنیای پرسرعت، یافتن راه‌های جدید و نوآورانه برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات بسیار مهم است. باتوجه‌به پیشرفت هوش مصنوعی و توسعه آن در حوزه تبلیغات و فروش، متخصصان در حال حاضر ابزارهایی برای بازتعریف کامل درک فعلی از برندسازی، ...  بیشتر

مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی

احمد رحمانی؛ مجید سروری؛ رضا رادفر؛ محمود البرزی

دوره 10، شماره 39 ، فروردین 1401، ، صفحه 329-356

https://doi.org/10.22054/ims.2022.61447.2006

چکیده
  نوآوری فناورانه حوزه صنعت مالی، زیست بوم فناوری مالی را موجب شد. با ظهور هوش مصنوعی، دنیای فناوری و مالی به هم گره‌خورد تا پردازش‌های مالی هوشمندانه تری به مدیران جهت تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه ارائه می‌کند. نتایج استفاده از روش‌های یادگیری ماشین ثابت نبوده و پیش‌بینی دقیق در مورد نتایج حاصل از تجربه مشتریان برای الگوریتم‌های ...  بیشتر