مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

ا

  • ابزارهای هوش کسب‌وکار مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسب‌وکار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64]

  • اپراتورهای تلفن همراه پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28]

  • اثربخشی تیم های مجازی تحلیل رابطه ی اعتماد و اثربخشی در تیم های مجازی با تاکید بر نقش تسهیم دانش [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19]

  • احساس خودمختاری رابطه بین فناوری اطلاعات و توانمندسازی کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 51-70]

  • احساس مؤثر بودن رابطه بین فناوری اطلاعات و توانمندسازی کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 51-70]

  • ارزیابی ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96]

  • ایزو 9126 ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • استراتژی صنفی رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170]

  • استراتژی مدیریت دانش ارائه متدولوژی استراتژی مدیریت دانش بر اساس مارپیچ دانش سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50]

  • استراتژی‌های سازمان تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • اعتبارسنجی طراحی سیستم پیش‌بینی کننده عملکرد مالی در شرکت‌های صنعتی بر مبنای روش‌های داده‌کاوی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21]

  • اعتماد تحلیل رابطه ی اعتماد و اثربخشی در تیم های مجازی با تاکید بر نقش تسهیم دانش [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19]

  • افسردگی ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141]

  • امنیت اطلاعات ارائه چارچوبی برای بررسی عوامل درون‌سازمانی مؤثر بر امنیت سامانه‌های اطلاعاتی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176]

  • انتقال‌پذیری ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • انزوای اجتماعی ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141]

  • انسجام سیاستی تحلیلی بر چرخه انسجام سیاستی در نظام حکمرانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33]

ب

  • بازی‌های آنلاین بررسی عوامل مؤثر در مدیریت دانش مشتری در محیط بازی های آنلاین [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42]

  • بازی‌های رایانه‌ای ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141]

  • بانکداری الکترونیک شناسایی موانع توسعه بانکداری الکترونیک [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145]

  • برنامه فناوری اطلاعات تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • بلوغ ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96]

  • بیمه تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64]

  • بورس اوراق بهادار تهران واکنش ‏پذیری تصمیم‏ گیری سرمایه‏ گذاران از کیفیت خرید الکترونیکی سهام [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61]

پ

  • پذیرش نوآوری پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28]

  • پسوریازیس سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری هوشمند پزشکی جهت تشخیص بیماری پسوریازیس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150]

ت

  • تجارت الکترونیک مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89]

  • تحلیل سلسله‌مراتب فازی ارائه چارچوبی برای بررسی عوامل درون‌سازمانی مؤثر بر امنیت سامانه‌های اطلاعاتی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176]

  • تسهیم دانش تحلیل رابطه ی اعتماد و اثربخشی در تیم های مجازی با تاکید بر نقش تسهیم دانش [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19]

  • تشخیص بیماری پسوریازیس سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری هوشمند پزشکی جهت تشخیص بیماری پسوریازیس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150]

  • تشخیص بیماری‌های گروه اریتماتواسکوآموس سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری هوشمند پزشکی جهت تشخیص بیماری پسوریازیس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150]

  • تصمیم‏گیری سرمایه‏گذاران واکنش ‏پذیری تصمیم‏ گیری سرمایه‏ گذاران از کیفیت خرید الکترونیکی سهام [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61]

  • تلفن همراه ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141]

  • تیم های مجازی تحلیل رابطه ی اعتماد و اثربخشی در تیم های مجازی با تاکید بر نقش تسهیم دانش [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19]

  • تولید خلاق رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170]

  • تولید دانش. دبیر همایش ارزیابی و مقایسه امکانات دبیر در سامانه های مدیریت همایشهای علمی ملی و بین المللی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114]

چ

  • چالش تحلیل کمی فرصت‌ها و چالش‌های کاربرد فناوری اطلاعات سبز در سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116]

ح

  • حکمرانی تحلیلی بر چرخه انسجام سیاستی در نظام حکمرانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33]

د

  • داده‌کاوی طراحی سیستم پیش‌بینی کننده عملکرد مالی در شرکت‌های صنعتی بر مبنای روش‌های داده‌کاوی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21]

  • دانش مشتری بررسی عوامل مؤثر در مدیریت دانش مشتری در محیط بازی های آنلاین [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42]

  • دلفی فازی شناسایی و تبیین عوامل کلیدی موثر بر حوزه سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148]

ر

  • رضایت مشتری پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28]

  • روش حداقل مربعات جزئی رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170]

س

  • ساختار سازمانی تأثیر سرمایه انسانی و ویژگی‌های سازمانی بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکار فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • سازمان‌های برتر تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64]

  • سامانه اطلاعاتی ارائه چارچوبی برای بررسی عوامل درون‌سازمانی مؤثر بر امنیت سامانه‌های اطلاعاتی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176]

  • سرمایه انسانی تأثیر سرمایه انسانی و ویژگی‌های سازمانی بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکار فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری هوشمند پزشکی جهت تشخیص بیماری پسوریازیس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150]

  • سیستم خبره مبتنی بر دانش سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری هوشمند پزشکی جهت تشخیص بیماری پسوریازیس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150]

  • سیستم مدیریت اطلاعات ارزیابی و مقایسه امکانات دبیر در سامانه های مدیریت همایشهای علمی ملی و بین المللی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114]

  • سیستم مدیریت همایش ارزیابی و مقایسه امکانات دبیر در سامانه های مدیریت همایشهای علمی ملی و بین المللی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114]

  • سیستم های اطلاعاتی شناسایی و تبیین عوامل کلیدی موثر بر حوزه سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148]

  • سیستم های اطلاعات مدیریت شناسایی و تبیین عوامل کلیدی موثر بر حوزه سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141]

  • شبکه‌های عصبی طراحی سیستم پیش‌بینی کننده عملکرد مالی در شرکت‌های صنعتی بر مبنای روش‌های داده‌کاوی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21]

  • شرکت‌های صنعتی طراحی سیستم پیش‌بینی کننده عملکرد مالی در شرکت‌های صنعتی بر مبنای روش‌های داده‌کاوی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21]

ص

  • صنعت بانکداری مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسب‌وکار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64]

  • صنعت دارویی مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89]

ع

  • عملیاتی بودن ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • عملکرد مالی طراحی سیستم پیش‌بینی کننده عملکرد مالی در شرکت‌های صنعتی بر مبنای روش‌های داده‌کاوی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21]

  • عوامل درون‌سازمانی ارائه چارچوبی برای بررسی عوامل درون‌سازمانی مؤثر بر امنیت سامانه‌های اطلاعاتی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176]

غ

  • غیرخطی تحلیل کمی فرصت‌ها و چالش‌های کاربرد فناوری اطلاعات سبز در سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116]

ف

  • فرایندهای خلق دانش نوناکا شناسایی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95]

  • فرصت تحلیل کمی فرصت‌ها و چالش‌های کاربرد فناوری اطلاعات سبز در سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116]

  • فناوری اطلاعات تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64]

  • فناوری اطلاعات رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170]

  • فناوری اطلاعات تأثیر سرمایه انسانی و ویژگی‌های سازمانی بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکار فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • فناوری اطلاعات سبز تحلیل کمی فرصت‌ها و چالش‌های کاربرد فناوری اطلاعات سبز در سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا تحلیلی بر چرخه انسجام سیاستی در نظام حکمرانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33]

  • فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی شناسایی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95]

ق

  • قابل‌استفاده بودن ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • قابلیت اطمینان ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • قابلیت نگهداری ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

ک

  • کارایی ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • کارایی رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170]

  • کسب‌وکار ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96]

  • کسب‌وکار تأثیر سرمایه انسانی و ویژگی‌های سازمانی بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکار فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • کیفیت پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28]

  • کیفیت خدمات فناوری اطلاعات ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126 [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124]

  • کیفیت خرید الکترونیکی سهام واکنش ‏پذیری تصمیم‏ گیری سرمایه‏ گذاران از کیفیت خرید الکترونیکی سهام [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61]

م

  • مارپیچ دانش ارائه متدولوژی استراتژی مدیریت دانش بر اساس مارپیچ دانش سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50]

  • متدولوژی ارائه متدولوژی استراتژی مدیریت دانش بر اساس مارپیچ دانش سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50]

  • مدیریت الکترونیک منابع انسانی تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64]

  • مدیریت دانش بررسی عوامل مؤثر در مدیریت دانش مشتری در محیط بازی های آنلاین [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42]

  • مدیریت دانش ارائه متدولوژی استراتژی مدیریت دانش بر اساس مارپیچ دانش سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50]

  • مدیریت محتوا ارزیابی و مقایسه امکانات دبیر در سامانه های مدیریت همایشهای علمی ملی و بین المللی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114]

  • مدل ارزیابی مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسب‌وکار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64]

  • مدل‌سازی تحلیل کمی فرصت‌ها و چالش‌های کاربرد فناوری اطلاعات سبز در سازمان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89]

  • مدل معادلات ساختاری واکنش ‏پذیری تصمیم‏ گیری سرمایه‏ گذاران از کیفیت خرید الکترونیکی سهام [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61]

  • مزیت رقابتی تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • موانع سازمانی شناسایی موانع توسعه بانکداری الکترونیک [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145]

  • موانع فنّاورانه شناسایی موانع توسعه بانکداری الکترونیک [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145]

  • موانع مدیریتی شناسایی موانع توسعه بانکداری الکترونیک [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145]

  • موانع هزینه‌ای شناسایی موانع توسعه بانکداری الکترونیک [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145]

ن

  • نوآوری در فرایند شناسایی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95]

  • نوآوری در محصول شناسایی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95]

و

  • وب‌سایت تأثیر فناوری اطلاعات بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64]

  • ویژگی اطلاعات تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

  • ویژگی‌های سازمانی تأثیر سرمایه انسانی و ویژگی‌های سازمانی بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکار فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

ه

  • همسویی استراتژیک تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121]

ی

  • یادگیری جمعی شناسایی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95]

login