مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مقاله پژوهشی رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده

نیلوفر هادیان‌فر؛ آمنه خدیور

دوره 14، شماره 54 ، دی 1404

https://doi.org/10.22054/ims.2025.85270.2608

چکیده
  ظهور هوش مصنوعی (AI) جرقه‌ای در توسعه یک نوآوری فن‌آورانه بسیار مهم در دنیای در حال توسعه سریع خدمات مکالمه، که به عنوان چت بات‌ها شناخته می‌شود، ایجاد کرده است. در تجارت مدرن، چت‌بات‌ها برای تعامل با مشتریان و بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی شده‌اند. آن‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله خدمات مشتری، بازاریابی، فروش، ارتباطات ...  بیشتر