آ
- 
                آذر، عادل  
                زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
                
 
- 
                آقایی، مجتبی  
                شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
                
 
ا
- 
                اجلی، مهدی  
                ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
                
 
- 
                الهی، شعبان  
                وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
                
 
- 
                الوانی، سید مهدی  
                شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
                
 
ب
- 
                بامدادصوفی، جهانیار  
                مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
                
 
- 
                بایرامی شهریور، زهرا  
                تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
                
 
- 
                بختیاری، سعید  
                تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 183-218]
                
 
- 
                بیات ترک، امیر  
                مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
                
 
ت
- 
                تقوا، محمدرضا  
                مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
                
 
- 
                تقوا، محمدرضا  
                پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
                
 
- 
                تقویفرد، محمدتقی  
                پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
                
 
- 
                تقوی فرد، محمد تقی  
                مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
                
 
- 
                تقوی فرد، محمدتقی  
                شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
                
 
- 
                تقوی فرد، محمدتقی  
                چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
                
 
ج
- 
                جعفر نژاد، سهیلا  
                چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
                
 
- 
                جعفری، داوود  
                تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
                
 
- 
                جلالی، نیلوفر  
                مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
- 
                جنیدی جعفری، مهدی  
                تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
                
 
ح
- 
                حاجی حیدری، نسترن  
                زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
                
 
- 
                حسین پور، داود  
                شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
                
 
- 
                حسین زاده، مهدی  
                پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
- 
                حسینی دهشیری، سید جلالالدین  
                شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
                
 
- 
                حسینی دهشیری، سید جلالالدین  
                استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
                
 
- 
                حقیقت منفرد، جلال  
                طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
                
 
- 
                حقیقت منفرد، جلال  
                مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
                
 
- 
                حیدری دهویی، جلیل  
                استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
                
 
خ
- 
                خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی  
                مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
                
 
- 
                خاشعی، وحید  
                نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
                
 
- 
                خان محمدی، هادی  
                ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
                
 
- 
                خراشادیزاده، محمدهادی  
                طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
                
 
د
- 
                دالوند، آذین  
                تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
                
 
- 
                دانشپرور، میترا  
                نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
                
 
- 
                دهدشتی شاهرخ، زهره  
                مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
                
 
- 
                دهدشتی شاهرخ، زهره  
                نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
                
 
ر
- 
                رئیسی وانانی، ایمان  
                ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
                
 
- 
                رادمرد، مصطفی  
                چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
                
 
- 
                رجب زاده، علی  
                وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
                
 
- 
                رنگریز، حسن  
                تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
                
 
ز
- 
                زارع، اسماعیل  
                تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 183-218]
                
 
- 
                زنگنه نژاد، نرجس  
                زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
                
 
س
- 
                ستایشی، سعید  
                تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
                
 
- 
                سجادی، سید خلیل  
                مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
                
 
- 
                سعدی، محمدرضا  
                بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
                
 
- 
                سورانی، اعظم  
                وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
                
 
- 
                سیم خواه، مسعود  
                تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 5-35]
                
 
- 
                سیم خواه، مسعود  
                تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
                
 
ظ
- 
                ظهرابی، مسعود  
                مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
                
 
ع
- 
                عباس پور، جعفر  
                بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
                
 
- 
                عباس پور، حیدر  
                بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
                
 
- 
                عسگری، محسن  
                پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
                
 
ق
- 
                قوچانی خراسانی، محمدمهدی  
                شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
                
 
ک
- 
                کریمی پور، مهدی  
                مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
                
 
گ
- 
                گرمهای، راحیل  
                ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
                
 
ل
- 
                لگزیان، محمد  
                مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 147-182]
                
 
م
- 
                مؤذنی، بهرام  
                مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
- 
                محمدخانی، الهه  
                تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 5-35]
                
 
- 
                محمدی، ونوس  
                پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
- 
                محمدی مقدم، یوسف  
                بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
                
 
- 
                محمود زاده، ابراهیم  
                شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
                
 
- 
                مظفری، محمدمهدی  
                ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
                
 
- 
                معینی، علی  
                زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
                
 
- 
                ملک محمدی، سحر  
                ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
                
 
- 
                مهدی، محمد  
                الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
                
 
- 
                مهرمنش، حسن  
                طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
                
 
- 
                موسوی، پریسا  
                مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 147-182]
                
 
ن
- 
                ناصحی فر، وحید  
                نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
                
 
و
- 
                وظیفه، رهرا  
                الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
                
 
- 
                وکیلی، نادیا  
                الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
                
 
ه
- 
                هراتی نیک، محمدرضا  
                چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
                
 
ی
- 
                یزدانی، حمیدرضا  
                مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
- 
                یوسفی نژاد، محسن  
                پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
                
 
