دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 6
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 1-27
چکیده
قابلیتهای فناوری اطلاعات نقش مهمی در محیط پرسرعت و در حال تغییر ایفا میکند. این نکته قابل تاکید است که سازمانهایی که فناوری اطلاعات و قابلیت استفاده از آن را دارند از نظر کسب، ذخیره و انتقال دانش میتوانند پیشرو دیگر سازمانها باشند و فناوری در کمیت وکیفیت یادگیری بسیار موثر است و یادگیری از جمله عوامل کلیدی در بهبود عملکرد ... بیشترمدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 29-62
چکیده
بیشترتشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 63-92
چکیده
حملات انکارسرویس به حملاتی اطلاق میشود که منابع سیستم از قبیل پردازشگر، پهنای باند شبکه، حافظه و ... را طوری مصرف میکنند که سیستم از ارایه سرویس به کاربران مجاز باز میماند. حملات انکارسرویستوزیعشده حملات انکارسرویسی میباشند که بهصورت گسترده و توسط چندین سیستم سازماندهیشده (باتنتها) برای از کار انداختن سرویسدهندهها ... بیشترپیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 93-121
چکیده
یکی از مهمترین فاکتورهای بانکداری در راستای کاهش هزینهها و افزایش سودآوری، مدیریت و ارزیابی مشتریان با ارزش میباشد. در دهههای اخیر محققان بسیاری به تجزیه و تحلیل ویژگیهای مشتریان به منظور تعیین ارزش آنها با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی پرداختهاند و درخت تصمیم یکی از پرکاربردترین الگوریتمهای دادهکاوی در این زمینه ... بیشترتاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 123-146
چکیده
بیشترعوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، صفحه 147-182