مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

ا

  • ابراهیمی، جمال الدین مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]

  • ابراهیمی لامع، نوذر سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • احتشام راثی، رضا شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • ارشادی، محمدجواد توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • اسدی، اسماعیل ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • اسدنژاد، بهروز مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]

  • البرزی، محمود طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]

  • البرزی، محمود مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]

  • البرزی گهروئی، سید رسول بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • الهی، شعبان روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]

  • امیری، سحر مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]

  • انصاری، آذرنوش طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • اوتارخانی، علی شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]

ب

  • بختیاری بستاکی، ثریا طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]

  • بخشم، میلاد شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]

  • بخشنده، قاسم نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 1-15]

  • بستان منش، آرش طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 233-263]

  • بصیری، محمد احسان تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • بکامیری، حمید آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

پ

  • پناهی، جلال ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]

  • پناهی، علی تبیین رابطه قیمت بیت‌کوین در مبادلات مالی کسب و کارها و حجم جستجو بمنظور شناسایی الگوی رفتاری آن: یک مطالعه تطبیقی بین کشورها [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 347-372]

  • پهلوانیان، مرسده تحلیل نحوه گذار به فناوری‌های نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]

  • پویا، علیرضا آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • پویا، علیرضا طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • پورمهدی، کتایون مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]

  • پوطی، نسیبه ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]

ت

  • تبریزیان، بیتا مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]

  • ترکستانی، محمد صالح شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]

  • تقوا، محمدرضا ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]

  • تقوی فرد، محمدتقی مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-36]

  • تقوی فرد، محمدتقی الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]

ث

  • ثانوی فرد، رسول طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]

  • ثقفی، فاطمه سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • ثقفی، فاطمه مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]

  • ثنائی، محمدرضا شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

ج

  • جعفری، سید محمدباقر نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

  • جعفرنژاد، احمد مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]

  • جلالی، سید مهدی مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]

  • جمشیدی، محمدجواد شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]

ح

  • حاجی پور، بهمن شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]

  • حاجی زاده، آنیتا توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • حاجی زاده، پیمان ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]

  • حبیبی، شیرین تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • حبیبی راد، امین تبیین رابطه قیمت بیت‌کوین در مبادلات مالی کسب و کارها و حجم جستجو بمنظور شناسایی الگوی رفتاری آن: یک مطالعه تطبیقی بین کشورها [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 347-372]

  • حجازی نیا، رویا مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 1-36]

  • حسن آبادی، اسماعیل ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]

  • حسن زاده، علیرضا روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]

  • حسن زاده، علیرضا مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]

  • حمیدی زاده، علی طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]

خ

  • خدیور، آمنه طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]

  • خدیور، آمنه تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]

  • خرم، کبری ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

د

  • دادوند، علی طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • دانش پرور، میترا مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • درنیانی، سحر ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • دل انگیزان، سهراب آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]

ذ

  • ذوالفقار، مریم طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]

ر

  • رادفر، رضا مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]

  • رجب زاده قطری، علی طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]

  • رحمانی، احمد مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]

  • رستمی، حمیدرضا روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]

  • رضاییان، علی شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]

  • رضایی دولت آبادی، حسین طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • روحانی، عاطفه سادات نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

  • رونقی، محمدحسین ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • رئیسی وانانی، ایمان شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]

س

  • سید نقوی، میرعلی الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]

  • سروری، مجید مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]

  • سلیمانی فرد، امید طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • سیم خواه، مسعود تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 1-39]

ش

  • شیرخدایی، میثم تحلیل نحوه گذار به فناوری‌های نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]

  • شریف، حسین آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • شیرمحمدی، یزدان طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 233-263]

  • شهریاری، مهری پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

ص

  • صالحان، علیرضا شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

  • صحرایی، شقایق مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]

  • صدیقی، نازیلا شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • صمدی مقدم، یحیی ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • صنایعی، علی طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

ط

  • طلوعی اشلقی، عباس مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • طلوعی اشلقی، عباس طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]

ع

  • عامری سیاهویی، رضا طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • عباسی، فاطمه طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]

  • عباسی، فاطمه تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]

  • عزیزی، محمد مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]

غ

  • غفاری آشتیانی، پیمان طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]

ف

  • فتحی هفشجانی، کیامرث ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • فرجی، امین تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • فروزنده جونقانی، ریحانه الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]

  • فلاحی، آزاده تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

ق

  • قاضی نوری، سید سپهر تحلیل نحوه گذار به فناوری‌های نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]

  • قباخلو، مهرگان طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]

  • قریبی، امین تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • قربانی زاده، وجه الله الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]

  • قلی پور، مجید سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • قلیچ خانی، مصطفی ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

ک

  • کاشی، احسان پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

  • کاظمی، محمد ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • کاظمی، مصطفی طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • کرامتی، محمدعلی ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • کریمی، حسین شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]

  • کسرایی، احمد رضا بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • کلانتری، مجید بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • کنگرلو حقیقی، رامین مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

گ

  • گلشنی، فاطمه شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]

ل

  • لطفی زاده دهکردی، الهه بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • لگزیان، محمد آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

م

  • محسنی، آرمینا تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]

  • محمدی، شهریار تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • محمدخانی، الهه تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 1-39]

  • مرادی، شیوا آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • معیا، عباس شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]

  • معتدل، محمدرضا مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • معتدل، محمدرضا ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 291-328]

  • معینی، علی روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]

  • منطقی، منوچهر مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]

  • مینوئی، مهرزاد ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • مهدی ساسان، مهرنوش نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 1-15]

  • موسوی، پریسا شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

  • موسوی، سید جواد مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]

ن

  • نادری، نادر آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • ناظمی، اسلام تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • نباتچیان، محمدرضا توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • نعمتی، َشهلا تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • نوری، رقیه ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 291-328]

ی

  • یوسفی، فاطمه نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

  • یوسفی زنوز، رضا شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]

login